HATA HATA HATA!

VEM FAN TROR DU ATT DU ÄR?!!
Sitter där och kriteserar som om du hade något vettigt att säga, du är helt sjuk!
Hur jävla lågt kan du sjunka ? Pessimistiska tankar som bara trycker ner, till vadå? Vafaan vinner du på det???

HON VAR INTE ENS DÄR!!! Så himla fegt! Att tracka på någon som inte ens kan försvara sig, som inte ens vet att du beter dig som en skit. Du har ingenting för det.
Vad vinner du på det, mår du bättre om du tycker du är inte lika jävla fucked up som oss andra?
Att du inte sitter och vågar visa vem du är på riktigt, inte öppet i alla fall?
Jag säger inte vad som helst till vem som helst, men jag har lyckan av att ha kvar de som bryr sig, de som jag saknar har inte glömt bort mig. Jag har inte förlorat alltihop! Inte alla.

Hon är underbar, hon är min vän, hon är bland de som betyder mest och du vet fan INGENTING om henne längre! Du har aldrig känt henne! Du har bara haft din åsikt, men det var hur länge sen som helst!

Du har ingen rätt till det gift du yttrar. Du har ingen rätt till din överlägsenhet.
Lägg av, med en gång, för jag kommer kämpa för henne, och du vill inte ha mig mot dig just nu.
Tro mig. Du vill inte veta hur arg jag är.


Kommentarer
Postat av: tovvus

sakta i backarna här...

VAFAN HAR HÄNT!?!? :O

tell me...

2008-10-04 @ 02:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0