Mina Älsklingar <33

Tänker härma Johanna-sötis och skriva om mina underbara vänner som betyder så mycket! För nu är det nämligen så att man har slutat nian.. Och även om vi SKA (!!!!!!!!!) hålla kontakten, så vet jag att det inte kommer vara samma sak, och jag kommer sakna er så sjukt mycket att jag vet inte var jag ska ta mig till!
Ni betyder verkligen allt för mig!

Tove - Min älskade flummhalva! Vet inte hur jag ska klara av att vara i en skola där du inte finns! För om det är någon som kan lätta upp en tung dag så är det du. Det är bara att minnas de fina stunderna, som Lucia, puckodagen, måndagsutflyckterna till parken eller dagen vi lekte banditer :) så inser jag hur mycket du betyder för mig. Du finns alltid där för mig, och dem stunderna utan dig har varit bland de jobbigaste i mitt liv! Du är en sån otroligt stark person, och det finns nästan ingen som gör mig lika glad! Älskar dig så himla mycket!!

Johanna - Du räddade mig redan första dagen när jag var ensam i våran stooooora skola :P Sen dess har du bara betytt ännu mer för mig! Du är så otroligt snäll och omtänksam, och du lyssnar som knappast någon kan! Tur att du inte kommer försvinna lika långt (du blir inte av med mej! mohahahah!) .. annars hade det varit hemskt. Jag har haft så många fina stunder med dig, jag kommer speciellt ihåg första gången du var hemma hos mig och vi åt ananas, hela du lyste! Lyste på samma sätt som när vi sjöng hela vägen ner till centrum, fina minnen det! Älskar dig så himla mycket!!

Emelie - Min finaste apunge! Lärde känna dig nästan av tvång. (tuuur) Vi hamnade i samma grupp, och jag började gilla dig mer och mer. Du är alltid så glad, och du är så otroligt bra på att lyssna. Det är alltid kul att vara med dig! Man behöver inte göra så mycket.. det räcker att baka kladdkaka så blir det roligt. Och jag bara önskar att jag kunde skriva lika snyggt som du!! Gumman du anar inte hur jag kommer sakna dig! Vet att du bara kommer bara några hundra meter ifrån mig.. men det kommer inte vara samma sak.. Älskar dig så himla mycket!!

Nadja - Trögisen själv! Du är så svår att beskriva.. men du är verkligen den mest osjälviska människan jag känner! Du är alltid så omtänksam, och rolig också! Jag beundrar dig, du är så stark, du har dina principer och du håller dom. Har alltid kul med dig! Vi behöver inte göra någonting.. är bara att ligga och garva :) Tror inte någon uttrycker sig som du, (ex: men... han är ju så FUL :O! hahah) du är verkligen unik;) Kommer sakna dig sååå! Älskar dig så himla mycket!!

Emma - Sötisen som lyckas piffa upp skoldagen! Du som alltid lyckas prata för högt, och därmed skapar dom där pinsamma stunderna jag bara älskar! ;D Kommer sakna dig så himla mycket! Det är alltid något nytt och spännande som händer när jag är med dig. Jag var vid djupjällen för första gången med dig! Och sen har vi valborg också ;) Hihi! Det kommer vara så himla konstigt att inte ha dig i skolan.. Jag hoppas verkligen att du kommer ha kul inne i stan! Tror det kommer passa dig bättre än lilla Åtvid :) Älskar dig så himla mycket!!
 
Jenna -
Vet inte vad jag hade gjort utan dig! Du är så himla stark, och så rolig! Du gjorde spanskan något att se fram emot.. något som egentligen är oförståeligt. Kommer verkligen sakna dig gumman! Har alltid haft så roligt med dig, från "Tönt!" till "Här kommer en gamling". Det är alltid lika lätt att prata med dig, du gör tid för så många på något sätt. Fattar inte hur du vågar flytta, men är så stolt över dig för det! Hoppas allt går bra för dig sen! (fast vet att det kommer göra det) Älskar dig så himla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0