Hemmakär...

Det är inte så lätt att vilja göra något hela tiden..
Sitter bara hemma oftast, det är skönast när det är bara jag.
Jag vet att jag ska ut på ön snart, så jag borde passa på att hitta på något, men ärligt talat så känns det så jävla meningslöst.. vadå dra ut ?
Ut och gå eller vafaan som helst ?
Jag orkar inte! Jag har ändå ingenstans att vara..

Vill bara gråta liksom.. sitta och minnas och bara gråta
Inte för jag vet varför..

Fast fattar ändå inte, jag är faktiskt jätteglad.. eller jag har varit det på sistonde.
Så helt jävla sjukt.. så fort man blir ensam liksom..
Betyder det att det är så här jag verkligen känner ?
Får väl ta och tänka på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0