Hemma igen..

Nu har man äntligen kommit tillbaks från ön då! Jag kan inte påstå att det var särskild kul den här gången. Visserligen var det precis som vanligt, vänner och familj. Men jag är på något sätt mycket tröttare.
Nils (som inte kan prata eller gå) har tagit mycket krafter. Han är så otroligt söt, men man måste hela tiden ha koll på var han är, och när alla vuxna blir upptagna (som omkring middagar eller liknande) blir det att bära omkring på honom i flera timmar. Klart, han tränar på att gå också, men det är inte speciellt bra för ryggen heller ^^

Dessutom har Rydholmarna varit där. Tur att de inte hade dera sommarbarn med sig, för då hade det varit lite för mycket för mig skulle jag tro, men de hade med sig Johanna :) och Carl-Johan (calle) och Gustav (gustis). Calle är så pratsam att det inte är klokt! Men han är inte tillräckligt smart för att säga något vettigt (han är väl tre tror jag). Han repiterar bara egentligen. "Du får sitta där Calle"..    "Jag får sitta här" osv. Gustis säger inte mycket, för det mesta gick han omkring och sa Maaaammmaaaaa! Stackarn :P Johanna är bara trevlig av sig :)
Sen kom mer gäster på lördagen, med barnen Sixten och Gunnar. Tänker inte prata om dom, men kan säga så här: Sixten var åtta, och åt PINNAR!!

Annars så gjorde vi inte så mycket, hade lite otur med vädret. Men jag fick prova på att flya drake! Det vart inte så lyckat, (draken sa KABOOM) men det var ändå lite kul. Sen fick man leka med Ida och Rolf, och vi bastade så klart! Det var nog trots allt lite kul att vara där. Tacken går till Tobbe <3 som räddade mig med sina gulliga sms och telefonsamtal. Tack Älskling! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0